Klub Nowości ( drogerii Rossmann)

Która z nas nie marzy, by mieć mnóstwo kosmetyków. Móc je testować  i dzielić się opinią z innymi? Teraz pojawiła się ku temu szansa za sprawą drogerii Rossmann  i Klubu Nowości. Tu też od razu nasuwa się pytanie czym jest ów klub? Najprościej mówiąc jest to elitarny klub recenzentów, którzy otrzymują od drogerii Rossmann nowości do przetestowania. Celem akcji jak już wspomniałam jest testowanie produktów oraz ich rzetelne opiniowanie.
Oczywiście ilość miejsc jest ograniczona. Aby móc dołączcyć do klubu należy:
  • zarejestrować się na stronie: www.rossnet.pl;
  • zalogować się 
  • wypełnić formularz rekrutacyjny ( w tym także napisać krótką recenzję jednego z produktów drogerii Rossmann).

Potem pozostaje jedynie uzbroić się w cierpliwość i oczekiwać na odpowiedź od administratora. Jeżeli zostaniesz zakwalifikowana na Twoja skrzynkę mailową zostanie przesłana wiadomość informująca o tym fakcie. Podobnie w przypadku odrzucenia kandydatury. Jeśli natomiast mimo upływającego czasu nadal nie ma żadnej wiadomości - istnieje nadzieja że znalazłaś się na liście rezerwowej i może kiedyś uda Ci się dołączyć do klubu.

Powodzenia wobec tego sobie i Wam!

Co sądzicie o tym projekcie? Czy już dołączyłyście?

Komentarze

  1. Ja wysłałam zgłoszenie ale nadal czekam na e-mail więc jest szansa, ze się załapię:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też czekam... powodzenia, może się uda

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja dziś wysłałam i po jakichś 30 minutach dostałam maila, że się załapałam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. mi też się udało ;-) (na odp. czekałam tydzień)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż pozostaje mi jedynie pogratulować, ja niestety nadal czekam

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie pozostawione na moim blogu komentarze :)

Internetowa wyszukiwarka ofert pracy

POSTAW KAWĘ

Postaw mi kawę na buycoffee.to
Copyright © Magda bloguje